A teszt eredményének az elérhetőségét elküldtem a megadott e-mail címedre is.

Mindezt annak érdekében, hogy ha nem tudnád most végigolvasni, onnan bármikor újra meg tudod nyitni és folytatni.

A nagy weboldal teszt értékelése

Most pontosan kiderül, hogy Te vállalkozásod weboldal szövegezése úgy van-e elkészítve, ami a legnagyobb valószínűséggel képes-e eladni azt amit árulsz!
Vagy esetleg tudna több bevételt is hozni.

Először is lássuk, hogy milyen kérdések voltak, arra Te milyen válaszokat adtál és mely válaszok voltak a helyesek.

Zölddel vannak jelölve a helyes válaszok és piros színnel a Te válaszaid. Ha helyesen válaszoltál egy kérdésre, akkor az adott kérdésnél csak a zöld válasz van feltüntetve, tehát ott nem látsz piros jelölést.

Első rész, a vállalkozásod főoldalára vonatkozó kérdések

Ha begépeled a vállalkozásod fő oldalának az elérhetőségét akkor mi a legelső szöveg, amit görgetés nélkül lehet olvasni?

  1. Egy konkrét ígéret (pl: meg fogsz tanulni autót vezetni!)
  2. Hasznos információ, de nem ígéret
  3. Valami más

A vállalkozásod fő oldalán csak görgetéssel elérhető bármilyen bővebb bemutatkozó anyag rólad vagy a cégről akit képviselsz?

  1. Igen
  2. Csak görgetéssel nem, de menüből igen
  3. Nem

A főoldaldon teljesen egyértelműen, feketén-fehéren leírva szembesíted a vásárlót azzal a a problémával amit a Te vállalkozásod old meg? (ha pl.: fogyókűrás tablettát árulsz, akkor így: ugye milyen rossz a strandon fürdőruhában nézni a vékony embereket, miközben Te legszívesebben minden testrészedet eltakargatnád?)

  1. Igen
  2. Nem, de nem is szabad, hiszen ezzel megbántom
  3. Csak finoman utalok rá

Jelenítesz meg vásárlói véleményeket valahol?

  1. Igen, a főoldalamon
  2. Igen, de nem a főoldalamon, egy másik aloldalamon
  3. Nem

Teszel-e bármilyen formában említést a konkurenciáidról a főoldaladon bővebben?

  1. Igen
  2. Nem
  3. Picit utalok rá

A főoldalad melyik részén lehet bővebb információhoz jutni azzal kapcsolatban amit el akarsz adni, ami miatt létrehoztad a főoldaladat?

  1. Rögtön az elején
  2. Az első felében
  3. A második felében
  4. A legvégén
  5. Ezen az oldalon egyáltalán nem lehet ilyen információhoz jutni

A vállalkozásod fő oldalán árulsz bármit (lehet ott konkrétan vásárolni)?

  1. Igen
  2. Nem

Ki készítette a főoldalad szövegezését?

  1. Én magam
  2. Barátaim, ismerőseim, kollégáimmal közösen
  3. Grafikus és/vagy programozó és/vagy szövegíró velem együtt
  4. Erre specializálódott online marketing szakértő

Második rész, a vállalkozásod sales oldalára (oldalaira) vonatkozó kérdések

Ha hirdetsz online a Google-on vagy Facebook-on, akkor a hirdetésedre kattintót hova viszed, melyik oldalad jelenik meg neki?

  1. Az attól függ mit hirdetek, mindig másik
  2. A főoldalam mindig, hiszen az a legfontosabb
  3. A sales oldalam mindig, hiszen az a legfontosabb
  4. Nem használom hirdetésre sem a Google-t, sem a Facebookot

Van-e külön sales aloldala a vállalkozásodnak?

  1. Igen
  2. Nem, egyetlen oldalam van és ott lehet vásárolni is
  3. Nem értem a kérdést

A sales oldalad (vagy ahol árulsz) felépítésénél figyelmbe vetted a vásárlói döntési folyamatot és az emberek agyműködését?

  1. Igen, pontosan az alapján csináltam
  2. Persze, de csak a fontosabb elemeket
  3. Nem
  4. Nem értem a kérdést

Hány fajta terméket, szolgáltatást árulsz összesen a sales oldaladon (vagy ahol árulsz)?

  1. 1-et
  2. 1 és 20 között
  3. Több, mint 20-at

Adsz bármilyen ingyenes bónuszt a terméked, szolgáltatásod mellé?

  1. Nem adok bónuszt, mert nem tudok mit
  2. Nem adok bónuszt, mert így is bombajó az ajánlatom
  3. Igen adok és az értéke kevesebb, mint magának a terméknek, szolgáltatásnak amit árulok
  4. Igen adok, és az értéke több, mint magának a terméknek, szolgáltatásnak amit árulok

Ki készítette a sales oldalad szövegezését?  

  1. Én magam
  2. Barátaim, ismerőseim, kollégáimmal közösen
  3. Grafikus és/vagy programozó és/vagy szövegíró velem együtt
  4. Erre specializálódott online marketing szakértő
  5. Nincs külön sales oldalam

Most pedig megmutatom az értékelésedet.

Biztos emlékszel arra, amit a teszt legelején írtam:
„A vizsgálat egyetlen fő szempontja: úgy vannak-e felépítve szövegezésileg, ahogy az az “online marketing nagykönyvben” meg van írva, vagyis, hogy a maximális bevételt hozzák az oldal tulajdonosának.

Erre viszont 100%-os bizonyossággal csak egyetlen felépítés képes, ami szakmailag igazolva van.

Engem nem érdekel sem a kinézet, sem a design, hiszen az szubjektív kinek mi tetszik.

Szemben a szövegezéssel, ami ha nem tudományos alapokon nyugszik, az folyamatos vevővesztéssel, bevételcsökkenéssel és pénzkidobással jár.”

Éppen ezért szándékosan úgy alakítottam ki a tesztet, hogy minden egyes kérdésnek döntő fontossága legyen. A tesztben nem voltak „kicsit fontos és nagyon fontos” kérdések, hanem mind a 16 kérdés egy-egy adott témakör döntő fontásságú elemére kérdezett rá.

TE 100%-OS, HIBÁTLAN TESZTET ÍRTÁL, GRATULÁLOK!

Őszinte leszek, ez nagyon nagyon ritka!

Káli Gábor vagyok, online marketingkommunikációs szakértő, tanácsadó és egyik profilom a cégek weboldalának vizsgálata. Rengeteg vállalkozás főoldalát, sales oldalát ellenőriztem már és alakítottam át annak érdekben, hogy valóban a maximum eladásokat garantálják. És a tökéletes teszt nem szokott jellemző lenni…

Éppen ezért szeretnélek megajándékozni!

Ne félj, ez nem „marketingduma”, nem átverés és semmit nem akarok „rádsózni”…

Ha van olyan kérdésed az online marketingeddel kapcsolatban, amire szeretnél tűhegy pontos választ kapni most azonnal, akkor tedd fel.

Egyetlen kérdésedre teljesen INGYEN válaszolok.

Te döntöd el, hogy élsz-e ezzel a lehetőséggel, vagy hagyod elveszni.

Élek a lehetőséggel és kérdezni akarok ingyen egyet!

Nem élek vele, hagyom elveszni!

Te összesen [kvizen_elert_hibak_szama] db hibát vétettél.

Őszinte leszek! Ez ebben az esetben több, mint sok!

Egyetlen rossz válasz is folyamatos vevő és bevételvesztést eredményez.

A Te [kvizen_elert_hibak_szama] db rossz válaszod, pedig olyan mértékben csökkenti a vásárlóid számát, aminek valószínűleg ezidáig nem voltál tudatában, különben biztosan nem hagytad volna!

Minden egyes nap, minden egyes látogatójának egy jelentős része csak azért nem vásárol Tőled mert nem győzted meg. Azért nem győzted meg, az oldalaid felépítését nem a meggyőzésen alapuló hivatalos metodika szerint építetted fel!

Mind a főoldalnak, mind a sales oldalnak külön-külön egyetlen olyan felépítése létezik, ami maximális mértékben képes eladni, a Tied pedig – a válaszaid alapján – ahogy előbb írtam, biztosan nem olyan!

Ez nem szubjektív vélemény, hanem tény.

Persze joggal kérdezed most, miért vagyok ebben olyan biztos? Elmesélem.

Én is végigéltem mindazt, amiről beszélek!

Káli Gábor vagyok, online marketingkommunikációs szakértő, tanácsadó és egyik profilom a cégek weboldalának vizsgálata. Rengeteg vállalkozás főoldalát, sales oldalát ellenőriztem már és alakítottam át annak érdekben, hogy valóban a maximum eladásokat garantálják.

Vizet iszom és vizet is prédikálok!

Annyira hiszek abban a módszerben amit tanítok, hogy a saját összes weboldalam (mindegyik kivétel nélkül) eszerint a pontról pontra meghatározott szigorú szabályrendszer szerint van felépítve amit tanítok. Úgyhogy nem a levegőbe beszélek, hanem az ilyen felépítésű saját oldalaim termelik folyamatosan a bevételt a vállakozásom számára.

Persze nem volt ez mindig így…
Pontosan tudom, hogy milyen rengeteg pénzt lehet a kukába dobni azzal, ha nem tudományos alapokon nyugszik a főoldal, sales oldal felépítése. A pályafutásom elején még én sem ismertem ezt a módszert. Marketinges kollégákkal, grafikusokkal, programozókkal közösen alakítottam ki az oldalaimat, amik nem is teljesítettek rosszul. Mivel hoztak bevételt és nem volt összehasonlítási alapom, így elégedett voltam.

Egészen addig amíg nem mentem el egy konferenciára, ahol pont úgy világosítottak fel arról, hogy mekkora hibát vétek, mint ahogy teszem azt én most Veled. Érdekesnek találtam az előadást, és hazaérve elkezdtem alaposabban utánanézni a témának.
Amerikában, ami az online marketing őshazája ez már egy “ezeréves” módszer.
Megdöbbentett amiket olvastam. Ahogy egyre mélyebben és mélyebben kutakodtam, úgy jöttem rá, hogy mekkora hibát vétettem.

Ahhoz tudnám hasonlítani, mint amikor a kőművesemmel közösen tervezem meg a saját családi házamat, vagy megkérek mindenre egy egyetemet végzett építész mérnököt…

Írtam az előadást tartó szakemebrnek, hogy tud-e segítségemre lenni és megmutatni, hogy pontosan mit kell tennem. Hogyan építsem fel az oldalaimat.

Minél hamarabb akartam változtatni, hiszen tudtam, hogy minden egyes nap folyamatos pénzkidobás a cégemnek.

Amikor a segítségével elkészültünk én sem hittem el a változást. Az akkori bevételem ugrásszerűen nőtt meg.

Akkor jöttem rá, hogy mennyire fontos és egyszerű lehetősége ez a vállalkozásoknak a bevételnöveléshez.

Ha érdekel, megmutatom, hogyan tudod a lehető leggyorsabban kijavítani az összes hibádat és olyan főoldalt, sales oldalt létrehozni, ami tudományos alapokon nyugszik és a legnagyobb valószínűséggel képes eladni, bármit is árulj.

Ha ezt egyetlen egyszer megcsinálod utána:

R

Soha többet nem lesz benned kérdés, hogy: „jól csináltam”? -hiszen biztos leszel benne, hogy a legjobban!

R

A vevőid ugrásszerűen fognak megnövekedni, amitől a konkurenciádnak leesik az álla.

R

Bárhova is sodorjon az élet ennek hasznát veszed! Te tudni fogod a titkos receptjét annak, hogyan kell olyan oldalakat készíteni ami mézesmadzagként vonzza az érdeklődőidet és teszi vevőkké.

Ne várj holnapig, holnaputánig, egy hétig, egy hónapig mert még évek múlva is legjobb esetben ugyan itt fogsz tartani. Magától biztos nem fog megváltozni semmi!
Javítsd ki most rögtön a hibákat és élvezd „hátratett kézzel” ahogy növekszik a bevételed!

Van bármilyen kérdésed?

Írj a hello@kaligabor.hu-ra és örömmel válaszolok 48 órán belül.